Každá školní třída je tvořena žáky, kteří se vzájemně liší svými studijními schopnostmi. Čím větší tyto rozdíly mezi žáky jsou, tím více se učitel musí zaměřit na to, aby ve výuce byli zapojeni všichni žáci. Jinak by se mohlo stát, že někteří žáci nepracují, protože jsou pro ně učivo a úkoly moc složité, zatímco jiní žáci nepracují, protože jsou pro ně totéž učivo a úkoly příliš jednoduché a oni se nudí. Seminář učitelům představí základní sadu výukových metod umožňujících žákovskou práci v hodinách chemie diferencovat a tím do výuky aktivně zapojit všechny žáky.
Každá školní třída je tvořena žáky, kteří se vzájemně liší svými studijními schopnostmi. Čím větší tyto rozdíly mezi žáky jsou, tím více se učitel musí zaměřit na to, aby ve výuce byli zapojeni všichni žáci. Jinak by se mohlo stát, že někteří žáci nepracují, protože jsou pro ně učivo a úkoly moc složité, zatímco jiní žáci nepracují, protože jsou pro ně totéž učivo a úkoly příliš jednoduché a oni se nudí. Seminář učitelům představí základní sadu výukových metod umožňujících žákovskou práci v hodinách chemie diferencovat a tím do výuky aktivně zapojit všechny žáky.